آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )
آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )

۳۰ ثانیه لطفا ...

30sanieh_lotfan 

بعد از شام، بچه ها از چادر اومدن بیرون؛ سریع دوربین آماده کردم و گفتم: ۳۰ ثانیه لطفا بی حرکت...  

هر کسی که مشغول کاری بود در همان حال ایستاد...

عکس خراب شد البته؛ هم نور کم بود؛ همه ستاره ها فوکوس نبودند؛ ولی این خاطراته که می مونه. 

.  

یک شب رصدی در کویر جنوب سمنان 

منجمان جوان در کنار چادر و البته بنده پشت دوربین عکاسی.  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
منجم آواره 1393,07,29 ساعت 12:53 ق.ظ

علیرضا بیخود توجیه نکن.ستاره ها فوکوس نبودن و فاصله خوب نبودو .... اینا همه توجیه.بگو من به عنوان عکاس نجومی در عکاسی اشتباه کردم
البته در کل کارت درسته.عکسای خرابتم مثل خودت قشنگه.

مغسی داداش...
الان این تعریف بود یا تیکه...؟

شیوا 1392,11,28 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

منم دوس دارم یه رصد رو به همین شکل تجربه کنم...
البتّه به شرطی که هوا سرد نباشه.

عاشق برای عشقش شرط نمیذاره...
اگه عاشق نجومید چه گرم چه سرد... چه فرقی میکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد