آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )
آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )

اولش فکر نمیکردم که دلم رو برده باشه...

mah_eshghe_man 

اولین بار؛ این ماه بود که عاشقم کرد... 

خیلی از منجم های دیگه هم همین حرفو میزنند و منجم شدنشونو مدیون ماه میدونند... 

شاید به این خاطر باشه که هیچ وقت فکر نمی کنیم ماه بالایی سر ما این قدر قشنگ باشه 

کره ای پر از چاله های کوچک و بزرگ که دیدنش برای اولین بار یه اتفاق باور نکردنیه ... 

 

chalehaye_mah 

وقتی با چشمای خودت این چاله ها رو از درون تلسکوپ مبینی برای لحظاتی کپ میکنی؛ 

و اون لحظه دوست داری از عمق وجودت جیغ بزنی... 

این حرفا؛ حرفای خودم نیست؛ من بچه های زیادی رو رصد بردم و این اتفاق رو بارها دیدم؛ 

خیلی ها وقتی اولین بار ماه تربیع رو می بینند اولش فقط سکوت میکنند و فقط می بینند؛ 

بعدش با همه وجودشون میگند: 

وای خدای من.... چچچچچچچچچچقدر زیباست... 

 

ایشاا... شما هم به این عشق گرفتار شید...   

 

ادامه عنوان: 

              اما نه ... گذشت و دیدم دل من دیوونه تر شد... 

کویر تشنه ی دلم را به قطره ای امید سیراب کن...

Sarkavir_92_12_16 

دریاچه نمک؛ جنوب دامغان (بعد از یک شب رصدی)

جای همتون خالی؛ خیلی خوش گذشت... 

 

تمدن های همیشه پا برجا در کنار آسمان همیشه ماندگار...

manareh_mah_moshtari 

ماه؛ سیاره مشتری و مناره ۳۳متری مسجد جامع سمنان.