آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )
آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )

آسمون... بدجوری من خاطر خواتم...

 یکی نیست صدای منو بشنوه... 

 آخه به چه زبونی بگم؛ من رصد میخواممممممممممممممم... 

 نمی خواستم توی این وبلاگ حرفای خودمونی بزنم؛ چون میخواستم کلاس کار حفظ شه  و پرستیژ یه  منجم با وقار شکسته نشه...اما؛ چه میشه کرد...بعضی موقع ها آدم دلش می گیره خب ... 

 ........................

آسمان شب در صحرای مرنجاب البته پر از غبار 

تلسکوپ آپوکرومات ای دی 120 و مقر ای کیو 6 

عکس با دوربین کانن30 دی و لنز 300

نظرات 5 + ارسال نظر
شیوا 1392,11,10 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

به نظر من که خودمونی حرف زدن کلاس کارو تکمیل می کنه!

بعضی موقع ها هم نه...
خودمونی حرف زدن یه دختر با یه پسر میتونه اونو عاشق کنه در حالیکه شاید اون دختر اصلا چنین منظوری نداشته باشه همینطور این اتفاق میتونه برعکسشم اتفاق بیفته.

میلاد جلالی 1392,02,06 ساعت 12:05 ق.ظ

fly to the moon.im comming soon...

ok very mach.

[ بدون نام ] 1392,01,30 ساعت 04:02 ب.ظ

Flight Milad jAn Flight

مرجان آلبویه 1392,01,26 ساعت 08:41 ب.ظ

آخ گفتین!!!منم خیلی دلم رصد میخواد :(

میلاد جلالی 1392,01,19 ساعت 04:48 ب.ظ

علیرضا این عکسو که دیدم به جان خودم حالم گرفته شد.ماشینو تلسکوپو چادر داشته باشیمو ازین نعمات که تووی استان ما کم نیست بی بهره باشیم؟آخه درسته حاجی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد