آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )
آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )

جا پاهایی که خبر از یک شب پر تلاش می دهند...

Photo0044 

در دایره ی وسطی که دست نخورده مانده، پایه ی تلسکوپ قرار داشته 

و جاپاهای اطراف که به خاطر تردد زیاد، خاک زیرش نرم شده، خبر از یک شب پر تلاش برای رصد اجرام آسمانی می دهند. 

 

توی این موقع ها یادم میاد که چشمهای پف کرده ام به من هی غر می زنند میگند: 

آهای رصدگر... بیا برو بگی بخواب... دیشب تاحالا بیدار بودن بسه...

نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا 1392,11,10 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

خداییش من اگه رصدگر بودم تو کارم پیشرفت می کردم.
من تقریبن هیچ شبی زودتر از ساعت سه نمی خوابم. حالا یه فنجون قهوه ی تُرک هم که ضمیمه ش بشه تا خودِ صبح بازدهی دارم!

خب برید دنبالش رصدگر بشید...
بزرگترین تلسکوپ کشور توی شیرازه...

ح 1392,11,04 ساعت 06:24 ب.ظ http://allah-110.blogfa.com

من فقط دوشب رصدی داشتم تا حالا ....که توش کارم از غر زدن چشمام گذشته بود....سرم گیج میرفت....ولی بیخوابی شیرینی بود*

انشاا... بازم شبهای رصدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد