آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )
آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )

وای چه عظمتی...

royat_helal_shaval_1429  

چند سالی بود میرفتیم رویت هلال؛ ولی هیچ یک از خانمهای انجمن نجوم رو نمیبردیم؛ 

اون سالی که من مسئول شدم دلم سوخت؛ گفتم خانمها هم دل دارند بگذار اونا رو هم ببریم.  

(البته نمیدونم چرا یه خورده از درون فمینیست هم هستم.)

بگذریم... 

بردیم خانمها رو ؛ ولی ای کاش نمیبردیم... میگید چرا؟ 

توی سالهای قبل همیشه هوا صاف بود ایندفعه هم سایت هواشناسی گفته بود هوا صافه 

ولی به محض اینکه خانمها پیاده شدند... رویت هلال که هیچ؛ خدارو شکر خودمون زنده موندیم.  

از فیلمش پیداست... 

والابوخودا...

من هم که به عمق فاجعه پی برده بودم فبل از رسیدن طوفان شن؛ همش در حال دویدن و جمع کردن تلسکوپها بودم ولی بقیه انگار نه انگار. 

انگار داشت بهشون خوش میگذشت...

اینجا۸۰کیلومتری جنوب سمنان یا به عبارتی ۵کیلومتری سازمان هوافضاست؛ 

همون جایی که ماهواره امید پرتاب شد. 

ببینید این اتفاق بی نظیر رو... 

با حجم ۷مگابایت. 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
حمیدرضا عابدی 1392,04,23 ساعت 06:07 ب.ظ

وای وای آقا این که طوفانه تورنادوست!اگه رصد رفتن این همه سختی داره که نخواستیم!ولی شما رو به خدا یه بار شاهرود رصد بذارید منم ببرید تا با تلسکوپ ببینم آسمونو

ناشناس !! 1392,04,23 ساعت 12:37 ق.ظ

آقای دانشگر یعنی میخواین بگین پاقدم خانوما بد بود؟؟
من خودم اونجا حضور داشتم سونامی نبود که آقا یه کوچولو باد بلند شد همین ولی واقعا روز به یاد موندنی بود.
حالا حدس زدین من کی ام؟؟؟!!

په نه په... پاقدم خانمها خوب بود که اون اتفاق افتاد.
داشتم فکر میکردم اگه پاقدم خانمها بد بود چه بلایی به سر ما میومد مثلا یه سیاه چاله می اومد و همه ما رو می بلعید.
یه باد کوچولو... فقط همین... مینی بوس داشت از جاش کنده میشد با یه باد کوچولو؟؟؟؟
نمیدونم کی هستید ولی واقعا یه روز به یاد موندنی بود.یادش بخیر.

خیلی ممنون از این همه احساساتی ک از خودتون ابراز کردید توی وبم مرسی شدم شدید شدید

ببخشید که گرم تحویل نگرفتم...
خیلی اهل خوش و بش نیستم اونم با خان ها.

خیلی فیلمی ک گرفتید جالبناک بود مرسی شدم شدید شدید

منم وااااااااااااای چ عظمتی والابوخودا

hamed 1392,04,09 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.pdfberoz.blogsky.com

سلام دوست من.
وبلاگ زیبایی دارید.خواستم اگه دوست داشته باشی با هم تبادل لینک داشته باشیم.پس اگه موافقی منو با آدرس زیر و عنوان دانلود به روزترین پی دی اف ها لینک کن و آدرستو تو قسمت نظرات وبلاگم بذار تا منم لینک کنم به شما .
من هر روز به دوستام سر میزنم.
باتشکر
http://www.pdfberoz.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد