آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )
آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )

مسیح (ع) : به آنچه دوست دارید نمیرسید مگر...

Hadis_Masih_a 

تصویر زمینه: شفق قطبی که شب تاریک را مثل روز روشن کرده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا 1392,11,09 ساعت 02:57 ق.ظ http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

تو کتابِ جغرافیای دوم دبیرستانمون یه چن تا عکس از شفقِ قطبی داشتیم که هر بار می خواستم درس بخونم، اوّل می نشستم رو اونا تمرکز می کردم، بعد می رفتم سر مطلب مورد نظر.
شفق قطبی محشره!
فک کنم اگه اشتباه نکنم، تو کارتونِ کینای هم نشون می داد.
مربوط به قطب می شد و یه خرس وحشی که کینای باهاش می جنگید...
گفته بودم که؛ از بچّگی عاشق آسمون بودم.

شفق قطبی انگار یه جور رنگ آمیزی آسمونه مثل یه بوم نقاشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد