آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )
آسمان زنده است ...

آسمان زنده است ...

( نجوم به روایت تصویر )

این پست نجومی نیست...

gole_mohammadi 

بعضی موقع ها هست که آدم خیلی دلش میگیره  

خسته میشه از روزگار؛ و به این فکر میکنه که اصلا چرا زنده است... 

از خودش میپرسه این سختی و فشارها توی زندگی برای چیه و ته ش چه فایده ای داره برای انسان. 

مدتهاست دنبال جوابی برای این سوالا هستم البته نه هر جوابی؛ 

دنبال قانع شدن نیستم بیشتر دنبال آروم شدنم...  

این ۳بیت شعر که از زبان یکی از بهترین انسان های روی کره زمین خونده شده؛ جوابی بود که آشفتگی دلم رو آروم کرد: 

هر بلایی کز تو آید... 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سلما 1392,11,12 ساعت 10:34 ق.ظ

به قول فاضل نظری:

یک عمر دویدیم و به جایی نرسیدیم

یک آه کشیدیم و رسیدیم به معراج

کاش درک میکردیم حکمتشو....

کاش...

شیوا 1392,11,08 ساعت 01:57 ق.ظ http://www.dushizeyeashoob.blogsky.com

دیگه باید چیکار می کردم که نکردم؟
پس کِی به عهدش وفا می کنه!
به خدا اگه یه فیلم از رو زندگیم بسازن اسمش میشه ساختنِ بزرگراه به روایتِ صاف شدنِ دهنِ شیوا!

گر صبر کنی ز غوره انگور سازی...

ح 1392,11,05 ساعت 10:37 ب.ظ http://allah-110.blogfa.com

خدایا به خاطر داشتنت به خود میبالم..
به خاطر حضور همیشگی ات در ذهنم...در قلبم...در وجودم..
به خاطر آرامشت...
به خاطر تمام خودت....فقط خودت..
(همه دنیا مو راحت میدم اما ....خدام رو که نمیذارم بگیرن)
سپردم به تو که بزرگ ترینی...
*معبود من!
منو به حال من رها نکن..***

اگه اشتباه نکنم آیه ی 40 سوره ی بقره ست که میگه:
.... اوفو بعهدی اوف بعهدکم ....
خداوند میفرماید وفا کنید به عهدتان تا وفا کنم به عهدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد